۱۳۹۰ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

آنقدر که بر نافهمی دیگران بخاطر زندگی جمعی، به به و چه چه گفتم، کسی بر فهم من نگفت!


موضوع  خیلی ساده  هست، اگه فکر میکنیم بزرگی به فهمه، اشتباه فکر کردیم، چون بزرگی در فکر و ذهن بشر خاکی به قدرت و پوله و یا فهمی که در خدمت اینها باشه.

در همین وبلاگ و سایر فعالیتهام، موضوعاتی که برای بسیاری سوالهای بزرگی هستن و عمری به علت نافهمی  همین مسائل، دور خودشون میچرخن و میچرخن و به زمین و اسمون هم باج میدن؛  بوضوح و روشنی به پاسخ و "فهم" رسیده َن ولی حتی روزی پنج تا خواننده هم نداره، چه برسه به به به  و چه چه!
و در شرایطی که حتی وجود متفکرین را هم  بی ثباتی و اشتباه فرا گرفته در این وبلاگ و سایر فعالیتهام،  ثبات فهم  و نوعی از اخلاق جمعی را به نمایش گذاشتم و اینطوریه که باید تیتر را بار دیگه تکرار کنم:

    آنقدر که بر نافهمی دیگران به خاطر زندگی جمعی،  به به و چه چه گفتم، کسی بر فهم من، نگفت!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر