۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

آيا حکومت در سرکوب متداول خود دچار سردرگمي شده است؟

اينها تصور ميکنند حتي اگر ديرتر ماشين سرکوب خود را تمام و کمال در اختيار بگيرن، هنوز هم ميتوانن اعتراضات را کنترل کنن با اين تفاوت که چون مردم و جلودارهاي بيشتري در خيابانها، ريخته خواهند شد، بهتر ميتوانن با سرکوب آنها خود را براي يکسال ديگر واکسينه نماين!
نامه اي از سپاهيان را روزنامه هاي آمريکايي منتشر کردن که ما مردم خود را نميکشيم و در وقايع بيست و پنج بهمن هم به مانند بيست و پنج خرداد سال گذشته در ابتدا حرکت مهمي نکردن و در انتها به کشتار مردم دست زدن..... حکومت ميداند که اگر سايه ترس و سرکوب را جمع کند حتي يک ساعت هم نميتواند حکومت کند و از آن طرف هم از پانزده سال پيش توانسته است حرکتهاي اعتراضي را کنترل کند، در همين تظاهرات اخير هم هر جا که سايه ترس از حکومت کمتر بود، اعتراضات سر و ساماني ميگرفت و هر جا که سرکوبها شدت ميگرفت حتي به شدت اعتراضات خاموش ميشد و نشان ميداد هنوز هم اتحادي براي برخورد در صحنه در حضور ماشين سرکوب وجود ندارد، پس:
تحليلهاي اشتباهي به خود ندهيم، اگر ندانيم چه ميخواهيم بکنيم به همان اندازه سال قبل، آسيب پذير خواهيم بود و اگر اين ديو افسار گسيخته در خيابانها به جولاندهي مشغول شود و معترضين همان کارهاي سالهاي پيش را انجام دهند، اميدي براي از بين رفتن ترس و دامنگير و همه گير شدن اعتراضات نبايد داشته باشند...
در اينجا براي تذکر اينکه چه کارهايي انجام شود و چه کارهايي نبايد انجام شود، موضوعي تحت عنوان "مرثيه اي براي انقلاب" نوشته شده که خواندن آنرا به معترضين درون صحنه توصيه ميکنم।

۱ نظر:

  1. تبلیغات گسترده ای برای شرکت در اول اسفند از طرف مخالفین حکومت صورت گرفته و درست در همین موقع برای موجود بی زبان و حتی بی خاصیتی مثل میرحسین موسوی، دیوار آهنی میسازن تا حساسیت بیشتر بشه تکلیف چیه من نمیدونمT هرچند تا از اربابشان آمریکا اجازه نگیرن اینقدر بی خیال دست به قلدر بازی نمیزنن، ببینیم اوباما به عنوان نماینده آمریکا اینبار چگونه بازی خواهد کرد؟!

    پاسخحذف