۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

حرکتهای اخیر، مطلقه ها را دوباره پیوند زد!

ترس از حکومت در حال فروکش کردن ست و خوب میداند که اگر نمیخواهد عقب نشینی کند باید دز سرکوبش را زیادتر کند و تازه اگر آنرا زیاد کند، اراده مخالفینش بیشتر میشود چون این تو بمیری، با قبلی ها فرق دارد و دیگر پای خاتمیان را که خودش برید و  آنها هنوز با صراحت  خواهان حکومت اسلامی منهای خامنه ای هم نبودن

حرکتهای 25 بهمن و اول اسفند یک خاصیت برای کل حکومت دارد و آنهم اینست که اتحاد رو به افول آنها را افزایش میدهد، به عبارت دیگر احمدی نژاد آنقدر هول برش داشته بود که حتی دوست نداشت به مجلس رفته و از وزیرش دفاع کند و لایحه بودجه، بدهد ولی بالاخره رفت و با متلک گویی های مسخره ای، سعی کرد خودش را خیلی رفیق مجلس معرفی کند .... و نتیجه این اتحاد جدید را در دو سایت تابناک که سینه چاک خامنه ای شده و سایت الف که با صراحت میگوید، مخالف اندوزی به نفع نیست، میتوان دید.
و از این طرف هم سردرگمی، تو سر مخالفین در حال سوت کشیدنست و همه به نوعی سرسام گرفتن و همین، اراده و پاهای آنها را برای مخالفت یکپارچه و سریع، شل و ول میکند.

ولی آینده روشن است چون زیاد طول نمیکشد که این سردرگمی با کمک خود حکومت به سر و سامانی خواهد رسید، طولی نخواهد کشید که خامنه ای و جنتی و رادان و نقدی و ... را مثل گندم برشته خواهیم دید
و آینده زیاد روشن نیست، چون ایرانی ها به شدت بی صداقت شدن و همه چیزشان درون مصلحت و سیاست پیچیده شده و تناقضات ساختاری فراوانی درونشان تنوره میکشد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر