۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

جنبش سبز، آلت دست جنگ درباری نبوده و نیست!

یکی از بارزترین خصلتهای دربار در هر سلطنت دیکتاتوری، جنگ و نزاع درباری ها و باندبازی و جناح بندی های قدرتی ست و این اعمال به طرز باورنکردنی، بچه گانه و خطرناک بودن و هستن، تا حد انداختن مملکت در دامن جنگهای داخلی و خارجی به خاطر حسادت و از بین بردن قدرت طرف مقابل و باز هم از بارزترین خصلت این نوع جنگهای درباری، پنهانی و پشت پرده بودن آنهاست بطوریکه در زمان بروز از دید یک ناظر بی طرف (نه طرفین درگیر) با جمع آوری شواهد دقیق قابل تشخیص ست ولی با گذشت زمان و اعترافات، آدمی براستی شگفت زده میشود یکی دیگر از مهمترین خصلت جنگهای درباری در زمان سلطنت سلطانی ضعیف وهرهری مذهب، به غلظت رسیدن آنهاست امروز عده ای از اصلاح طلبان حکومتی به جد، سعی دارن اینرا ثابت کنن که جنبش سبز را هم بایستی در رده همین جنگهای درباری ارزیابی کرد، یعنی این همه خون داده شد و شکنجه و زندانی شدن و امید نسلها از بین میرود چون خامنه ای اساساٌ از موسوی خوشش نمیامد و به طرفند بچه گانه و جنایتکارانه ای دست زد تا به قدرت نرسد البته از نوع حکومت کردن هشت ساله محمد خاتمی، باندبازی های فراوان اصلاح طلبان حکومتی در گذشته و امروزکه پیشنهاد صلح درون خانواده ای به حکومت میدهن و برای مخالفان حکومت خط و نشان میکشن( سخنرانی مهاجرانی و نظرات ابطحی) این جنگ درباری خود را نشان میدهد و صد البته همان موقع هم هاشمی رفسنجانی این پدرخوانده پشت صحنه ها نامه ای به خامنه ای نوشت و خون حاصل از انتخاب احمدی نژاد را پیشاپیش دید و اینگونه بود که به واسطه سستی خامنه ای در حکومت نظامیش که سپاه پاسداران حتی سوپرمارکتهای معتبر محله ها را هم تسخیر کردن، جناح میانه به جناح چپ حاکمیت نزدیک شد و این جنگ همچنان بر سر دانشگاه آزاد به شدت ادامه دارد و از همون قدیم و ندیم هم مردم آلت دست قدرت طلبی بوده و هستن و .... و اما اگر معتقدیم که جنبش سبز یک آلت دست برای جنگهای درباری این ممکلت که هزاران سالست جریان دارد نیست، بایستی خود را از آلت دست بودن خلاص کنیم

۲ نظر:

  1. افکار فردا

    بخوانید www.myviewinsky.blogspot.com و www.myviewinsky.wordpress.com مطالب گذشته وبلاگ افکار فردا را در آدرس های
    Monday, 5 July 2010
    اگر کسی با این وسعت جنایات جمهوری اسلامی "کلمه اصلاح طلبی" را به کار ببرد خائن به مردم است!
    امروز اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب و بالا و پایین و چپ و راست همه واژگانی بی معنی و تهی است.
    همه این جنایات وحشیانه در قبال ملت ایران و مفاسد در چهارچوب جمهوری اسلامی و توسط این حکومت انجام شده است
    بدون اینکه پاسخگو باشند باز هم جنایت کرده اند.
    نه تنها از جنایاتشان پشیمان نیستند بلکه با خانواده های داغ دار و رنج کشیده حیوانی ترین برخوردها را داشته اند.
    می خواهید بدانید ریشه این جنایت ها در کجاست؟
    اگر خاتمی یک فرد صادق بود و مردم برایش مهم بودند و اولویت داشتند همان سال 76 یا شاید کمی بعد از آن استعفا می داد و به کنج خانه اش می رفت و می گفت مردم امکان اصلاح نیست.
    همه این جنایت های امروز ریشه در روزهایی دارد که سکوت اختیار شد و مردم بازی داده شدند.
    تا اینکه دوباره مردم به خیال این اصلاح طلبی دروغین سال 88 به پای صندوق های رای بیایند و ببینند چطور حکومت رایشان را پس می زند و دست به قتل عام و کشتار مردم در شهرها می زند.
    هرکسی که هیچ فرقی هم ندارد که می خواهد باشد امروز حرف از اصلاح طلبی بزند یا حافظه سیاسیش پوک و سراسر نشئگی است یا خائنی با شکل گرگی در لباس میش .
    جمهوری اسلامی در تمامیتش تمام شده است و هرچه زودتر باید بساط یک رفراندوم برای انتخاب حکومت انجام شود.
    آدم هایی که امروز پشت سر مردم نیستند محاکمه شوند و تک تک به جنایت های انجام شده پاسخ دهند و به سزای اعمالشان برسند.
    در کجای دنیا حتی یک دشمن خارجی اینگونه جنایات مختلف مرتکب شده است و بدون پاسخ و گستاخی تمام مانده است؟
    این که دشمن خارجی است،جمهوری اسلامی به عنوان یک نیروی داخلی و متجاوز به ملت ایران و حقوق،جان و مال و شرفش تجاوز کرده است .
    آیا مفهوم این جملات را بررسی کرده اید؟
    جمهوری اسلامی در خاک ایران دست به جنایاتی زده است که حتی دشمن خارجی که بر فرض به ایران حمله می کرد انجام نمی داد.
    این از ضد ایرانی بودن و نداشتن پایه مردمی جمهوری اسلامی سرچشمه می گیرد.
    حاکمیتی که از دزدیدن یک انقلاب مردمی بر سر کار ماند.
    حکومتی که از فردای 22 بهمن 57 مجبور به انواع مختلف با مردم بجنگد و دست به کشتار و تولید تروریسم کند.
    از فاشیست مذهبی که می خواهد دنیا و بشریت را نابود کند و بر تخت پادشاهی دنیا تکیه بزند که البته با هوشیاری مردم و دنیا در مسیر ساقط شدن برای همیشه است.
    جمهوری اسلامی به عنوان یک بازنده سر افکنده در تمام صحنه ها و رسوا شده در چشم مردم ایران و جهان لخت و عور در پیش چشم شما قرار دارد.
    حال اگر ذهن شما با دیدن این وسعت جنایات حرف دیگری برایتان تجسم می کند بدون شک در خطایی بزرگ و نابینایی سیاسی شدیدی فرو رفته اید.
    جامعه ای که در کمای سیاسی فرو رود محکوم به نابودی است،حال یا با یک فروپاشی داخلی یا حمله خارجی ولی نابودی به دنیال چنین ملتی خواهد آمد و سر سوزنی در این اتفاق شکی نیست.
    Posted by vhs at 00:09

    پاسخحذف
  2. ناشناس عزیز درود بر شما، وبلاگتان را به لیست دلخواه اضافه کردم

    پاسخحذف