۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

آخر جنگ درون جناحی مطلقه ها به کجا میرسد؟

احمدی نژاد به خاطر در افتادن با جناح دیگر مطلقه های حکومتی در بدترین وضعیت منوچهر متکی را اخراج میکند تا آنها را تحقیر هم بکند و بگوید: هیچ غلطی نمیتوانید بکنید!
در مقابل آن جناح هم با صراحت در تلویزیون میگوید: محمدرضا رحیمی اختلاس کرده و متهم ست! .... ولی حریف نمیشود و رحیمی نه تنها اصلا به آنها اهمیت نمیدهد که حتی میگوید تا احمدی نژاد هست من هم هستم و به مصاحبه مطبوعاتی در این مورد هم نمیرود.
خامنه ای که احمدی نژاد را به بالا برده است و به توسط باند سپاه، به راحتی با ملاهای قم در افتاد تا توانست برخلاف تمام بیست سال گذشته براحتی به قم برود و تاج گذاری کند و مرجعیت خود را به رسمیت بشناساند، در مقابل از یک دیوانه موجودی ساخته است که شکستش به شکست کل حکومت منتج خواهد شد و این را بگذاریم در کنار اینکه آمریکا هم بعد از صد ام حسین که پا راه نظامیشان را به این منطقه باز کرد، برای چاپیدن اعراب و خاورمیانه به یک دیوانه دیگر نیاز داشت و چه کس بهتر از احمدی نژاد؟ و آنها هم به شدت از او حمایت میکنند تا ایران به بمب اتمی برسد و در کنار این ایران را هم تحریم میکند تا ضعیف و ضعیفتر هم بشود و عروسکیش مثل پاکستان، تکمیل گردد.

خب تکلیف این جنگ درون جناحی به کجا میرسد؟
خیلی ساده احمدی نژاد یک کارت سوخته هست که باید تمام قوای جمهوری اسلامی را برای آن خرج کنند تا سرپا بماند، پس این میدان در ظاهر، میدان عقلانگی نیست تا آن جناح پیروز شود، پس باید آنها هم دست به دیوانگی بزنند تا نشان دهند بایستی احمدی نژاد به آنها هم اهمیت بدهند و تنها زمانی قادر خواهند بود از پیاده نظام احمدی نژاد خارج شوند که به این کار دست بزنند وخامنه ای را هم سرجایش بنشانند و با این وضع که پیش میرود خیلی طول نخواهد کشید تا این اتفاق بیفتد، مگر اینکه بحرانی بین المللی برای ایران و این حکومت درست کنند تا همگی مجبور شوند جون بکنند تا شلوار خود را نگه دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر